Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...

Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...
Blankets, γνωστο και ως το πιο αγαπημενο μου graphic novel σε ολοκληρο τον κοσμο <3

Πέμπτη, Οκτωβρίου 02, 2008

Everything Is Average Nowadays

Εχω να γραψω τοοοοοοοοσο πολυ καιρο που παραλιγο να ξεχασω το pass μου :ρ
Τις τελευταιες μερες νιωθω μια τεραααααααστια διαθεση να κανω πραγματα που εκανα παλια. (εξου κ το μπλοκιδιο :ρ) Νομιζω οτι φταιει το οτι ακουγα το τελευταιο cd των Rasmus( ναι, ναι, φανταζομαι ηδη καποιους να αρχιζουν το κραξιμο μολις το διαβασουν αυτο :ρ) κ τεσπα, θυμηθηκα που τους ακουγα οταν ημουν μικρουλα κ ηταν τοσο ωραια εποχηηηη. Και αρχισα να ξαναδιαβαζω βιβλια που αγαπουσα στο λυκειο κ να κυκλοφορω με το απολυτο μαθητικο χτενισμα (βλεπε κοτσιδακια :ρ) κ οκ σιγουρα μεχρι το Σαββατοκυριακο θα μου εχει περασει αλλα right now
εχει πολυ πλακa.

Η σχολη τελικα μαλλον αρχιζει τη Δευτερα κ ακομα δεν εχω αποφασισει αν ειναι καλο αυτο. Υποπτευομαι πως οχι :ρ Αλλα ενταξει θα ειναι φανταζομαι κουραστικα τις πρωτες μερες αλλα θα μπω γρηγορα σε εναν ρυθμο και θα συνηθησω. Χμ. Και οσο να ναι, οταν πηγαινεις στη σχολη ειναι παντα αυτονοητος ο καφες στην Diverso που η αληθεια ειναι οτι μου εχει λειψει

Βεβαια, δεν εχω παραπονο οσο υπαρχουν τα ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ Starbucks στην Μητροπολεως. Ειχαμε παει χθες με την Αγαθη και κλασικα πιασαμε την κουβεντα με την Αλικη κ μας εβριζε που αγοραζουμε ταινιες αντι να τις κατεβαζουμε απο το ιντερνετ :ρ
Αλλα εγω συνεχιζω κ αγοραζω, ειδικα αφου το Public εχει κ πολυ καλες τιμες. Τελευταια απκτηματα στην ταινιοθηκη το αγαπημενο High Fidelity κ το πολυ πολυ ωραιο Garden State που μου προτεινε ο Παυλου κ που κλασικα εκανε μια πολυ καλη προταση :ρ
Τωρα που λεω για ταινιες πρεπει να κανω αυτες τις μερες ποστ με τις πολυαναμενομενες για εμενα ταινιες που θα βγουν αυτην την χρονια :ρ
Για την ωρα μπορω να αναφερω μονο το λατρεμενο http://tainioifiloi.forumotion.net/forum.htm
που γενικα καλο θα ηταν να αρχισει να αποκτα κοσμο αλλα τεσπα :ρ

Μεθαυριο εχει δωρεαν συναυλια των Rem κ
Kaiser Chiefs κ μαλλον θα παμε με Εμμα, το Παπι (εναν συμφοιτητη της :ρ) κ κατι φιλους του κ πιθανως να ερθει κ η Ιωαννα. Εγω βασικα για τους Kaiser Chiefs θελω να παω, γιατι εχουν πολυ χαρουμενα τραγουδακια που σου φτιαχνουν την διαθεση αλλα οκ, οχι οτι τους REM τους σνομπαρω κιολας :ρ

Τεσπαααααα, παω να λιωσω σε κατι FanFiction ιστοριες που διαβαζω αυτες τις μερες, χιχι

Ξερεις πως με αγαπας :*

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλα και μένα με εχει πιάσει αυτό το Peter Pan Syndrome που κάνω μόνο πράγματα λυκείου και χαίρομαι.Βέβαια για μένα φταίει η σχολή μου δίνει την αίσθηση του λυκείου τώρα που ξεκίνησα τις συστηματικές παρακολουθήσεις.Σε ζηλεύω τόσο που θα πας Kaiser, είναι η νέα πνοή του britpop και τους γουστάρω τρελά...Γρκρρρρ δν πειράζει Ρεούμπι καλά να περάσεις.

Το Χαρόνδιο

Ανώνυμος είπε...

kai nai loipon!!
I predict a riot!!!
I predict a riot!!! :D :D


pameeee !!!!!



cardogramidio

Rea είπε...

every day i love you less and leeeeeeeess
χαρε μην ζηλευεις, να ησουν αθηνα να ερχοσουνα ;ρ

εμμακιιιιιιι ελπιζω να μην ακυρωθει τλκ οπως η τελευταια τσαμπα συνατλια που ηταν να παμε μαζι :ρ

Ανώνυμος είπε...

love's not a competition, but i'm winiiiing :P
αντε ρεα καιρος ηταν να επανελθεις στο μπλογκ, μου ειχε ψιλολειψει
αντε καλα να περασετε στους chiefs
με γεια τα garden state κ high fidelity κ ανυπομονω για τη στιγμη που θα τα δουμε μαζι;)

Rea είπε...

ωωωωωωωω κ εγω!
περνα αθηναααααααααααααααααααααααααααααααα!

κ ευχαριστουμε για chiefs. ελπιζω να μην ακυρωθει τλκ γιατι γνκ μενα κ την εμμα δε μας πολυθελουν κατι τετοια δωρεαν λαιβ :ρ

Δ. Τζ. είπε...

Έχει πλάκα όταν θυμάσαι παλιές καταστάσεις και εποχές. Κυρίως όταν προσπαθείς να τις "ξαναζήσεις" μέσα από παλιά cd, φωτογραφίες, ρούχα και γενικά οτιδήποτε σου θυμίζει το τότε. Αν το σκεφτείς είναι κι αυτό ένα ταξίδι που οδηγεί σε χρήσιμες σκέψεις. Από που έρχομαι, που είμαι και που (τελικά) πηγαίνω. Αλλά ας μη το φιλοσοφήσω άλλο για αρχή... θα με πάρεις με τις πέτρες (και δικαιολογημένα).

Rea είπε...

ωωωωω μα οχι
μπορει το μπλοκ να ναι φτιαγμενο για να το διαβαζουν κυριως φιλοι κ να φαινεται χαζοχαρουμενο σαν εμας
αλλα μαστε χαζοχαρουμενα με φιλοσοφικες ανησυχιες :ρ