Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...

Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...
Blankets, γνωστο και ως το πιο αγαπημενο μου graphic novel σε ολοκληρο τον κοσμο <3

Κυριακή, Οκτωβρίου 25, 2009

Everything's alright.

Σημερα... Σημερα ηταν απλα μια ωραια μερα.
Δε θελω να αναφερω λεπτομερειες γιατι δεν εχει νοημα. Απλα βγηκαμε με τα παιδια στο κεντρο.
Και εκτιμησα ακριβως αυτο. Το οτι καθομασταν τοσες ωρες στο μαγαζι-δευτερο σπιτι μας αλλα και στα πεζουλακια του Θησειου μιλωντας.
Θεε μου, ποσο καλυτερα νιωθει καποιος οταν ειναι με ανθρωπους που αγαπαει!
Νιωθω τυχερη, πραγματικα το νιωθω.
Οχι γιατι ολα ειναι τελεια- κανενος η ζωη δεν ειναι τελεια, ολοι εχουμε να αντιμετωπισουμε ηλιθιες καταστασεις, κ κουραση, κ πολυ δουλεια κ απογοητευσεις. Αλλα τουλαχιστον υπαρχουν καποιοι απιστευτοι ανθρωποι στη ζωη μου που εχουν αποδεχτει οτι θα γκρινιαζω συνεχεια χωρις ιδιεταιρο λογο. Και ξερω πως οταν τους χρειαστω θα ειναι εκει :)


Ξερεις πως με αγαπας:*


12 σχόλια:

Creep είπε...

Βασικα, Ρεα... εγω θελω να σχολιασω τον τιτλο του μπλογκ σου. Εισαι σιγουρη πως κανεις δε θα σε σταματησει?

Ανώνυμος είπε...

Ρεα μου...

Εκει ειναι πραγματική ευτυχία...στις στιγμές!!

Οσο πιο νωρίς το καταλάβουμε...τόσο το καλυτερο!

Rea είπε...

@Δημητρη. Το εχω καταλαβει εδω κ πολυυυυυυυ καιρο :)
Κ αν το καταλαβαιναμε ολοι νωρις, ισως ο κοσμος μας να ηταν καλυτερος

@Κοννι (η μηπως... Κωνσταντς?) Βασικα ειναι στιχος ο τιτλος. Και τι εννοεις "εισαι σιγουρη?"
Οπως λεει ενας αλλος αγαπημενος μου στιχος, το "Μονο σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχει σιγουρια"
Ξερω ομως οτι οσο περναει απο το δικο μου χερι (βλεπε, οσο δε τιθεται θεμα υγειας or something) δεν υπαρχει λογος να μην προσπαθησω να πετυχω αυτο που θελω. Η ζωη ειναι υπερβολικα μικρη για να την σπαταλαμε με ηττοπαθειες.

cardy είπε...

gkriniaroula m esu mats!!!

Rea είπε...

εγω γκρινιαρα? :ρ
μα τι λες? :ρ
γω απλα εξωτερικευω τα συναισθηματα μου, ναι!
χαχααααααα
σας αγαπω κ μονο που με ανεχεστε ρε!
(το οτι ειστε εξυπνοι, κ συμπαθητικοι, κ με αισθηση του χιουμορ, δεν εχει καμια απολυτως σχεση φυσικα :ρ)

fly είπε...

Σε αγαπώ σε αγαπώ σε αγαπώ<3

Πρώτον, μεγειά την εμφάνιση, είναι υπέροχη^2
Δεύτερον, αυτος ο στίχος που λέει ο γνωστός σου είναι ρισπέκτ. (ευχαριστώ:$$)

Όπως λέει και ο Δημήτρης, η ευτυχία είναι στις στιγμές. Στις ασήμαντες κατά προτίμηση =D

Rea είπε...

κ γω κ γω κ γωωωω

ευχαριστω για την εμφανιση, βαρεθηκα την παλια :ρ

ο στιχος ειναι ανταξιος του υπολοιπου τραγουδιου ;ρ

καμια στιγμη δεν ειναι ασημαντη αν την μοιραζεσαι με καποιον που ειναι σημαντικος για σενα. ολες γινονται πολυτιμες κ μοναδικες...

fly είπε...

Εγώ διαφωνώ σε αυτό:Ρ
Ντάξει, οκ, σημαντικά άτομα αλλά αν καταλήξουν να λένε αηδίες, τότε και η στιγμή θα είναι σπατάλη χρόνου, οπότε ασήμαντη :ρ

Rea είπε...

τσου μετα θα τα θυμασαι κ θα γελας :ρ

xaros είπε...

Οντως η νεα εμφανιση αξιζει συγχαρητηριων love...Μακαρι να ειναι παντα ετσι η ζωη σου ή οι στιγμες σου.Ακομα και απο πολυ μακρια οι σκεψεις μου μαζι σου για να εισαι happy...

Damien είπε...

ποσο ωραιο ποστ.. ακριβως ετσι ενιωσα κ γω το σαββατο (κ τις περισσοτερες φορες γνκ που σας βλεπω ;) )
απλα ασφαλης, κι ευγνωμων για τους φιλους που εχω και τις ωραιες στιγμες που περναμε μαζι!

Rea είπε...

oooooh ναι.... :)
*hug*