Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...

Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...
Blankets, γνωστο και ως το πιο αγαπημενο μου graphic novel σε ολοκληρο τον κοσμο <3

Κυριακή, Ιουλίου 04, 2010

We stick together, we can see it through 'Cause you've got a friend in me

Οι βολτες για ταινια ειναι παντα απο τις αγαπημενες μας εξοδους. Για εχθες λοιπον ειχαμε αποφασισει να αγνοησουμε την Twilightoταινια (αν και θα ερθει και η σειρα της, εχουμε ηδη ετοιμες τις Team Alucard μπλουζες μας :ρ) και να παμε να δουμε το Toy Story 3. Αφου λοιπον βρεθηκαμε στα Village με την Εμμα, τον Ηλια και τον Αγγελο, εφοδιαστηκαμε με ποπ κορν και πατατακια και μπηκαμε σε μια σχεδον αδεια αιθουσα. Και εκει συνηδειτοποιησα οτι δεκαπεντε ολοκληρα χρονια μετα το πρωτο, ιστορικο Toy Story η Pixar εξακολουθει να κανει αυτο που ξερει καλυτερα: να φτιαχνει απιστευτα ωραιες ταινιες. Αφου λοιπον μας χαρισε τα τελευταια χρονια μερικα animation-διαμαντακια, μαζι με τους χαραχτηρες της πρωτης της ταινιας, καταφερε να γυρισαει και εμας πισω στα παιδικα μας χρονια.
Κυριολεκτικα καποια στιγμη νομιζα οτι ημουν παλι μικρουλα. Ισως γιατι
μεγαλωσα αγαπωντας τον Woody και την παρεα του. Οποτε λατρεψα την ταινια, για καθαρα υποκειμενικους λογους. Η αληθεια παντως ειναι οτι ειχε στην σωστη δοση ολα τα απαραιτητα συστατικα ενος αξιοπρεπους "κινουμενου": γελιο φυσικα, αλλα και δραση, αγωνια, συγκινηση- το παραδεχομαι, καποια στιγμη ενιωσα δυο-τρια δακρυα να κυλανε ελευθερα ;ρ
Σχολια καμενα δεν ειχαμε, αλλα τουλαχιστον γελαγαμε ανετα αφου ημασταν μολις 11 ατομα στην αιθουσα :ρ

Φευγοντας απο την ταινια πηγαμε στο Alloy. Εννοειται οτι παιξαμε στα χαζα, αγαπημενα μας παιχνιδια τυπου "ριχνεις τρεις μπαλες και κερδιζεις ενα κουκλακι" και τελικα καταφεραμε μετα απο μηνες προσπαθειας να δουμε το Haunted House. Τρελη φασαρια στην αιθουσα, με ολους οσους ημασταν εκει να φωναζουμε και να μιλαμε δυνατα αλλα ηταν υπεροχο.
Τελικα αποφασισαμε να παμε ενα απογευμα μεσα στο μηνα στο
Alloy, να αγορασουμε βραχιολακια ημερας και να μπουμε σε ολες τις
4D προβολες και τα παιχνιδια που μπορουμε να αντεξουμε ;ρ

Εννοειται οτι μετα απο τοσες ωρες ενασχολησης με απολαυσεις της παιδικης μας ηλικιας, γυρνωντας σπιτι ετρεξα να αγκαλιασω τα αγαπημενα μου αρκουδακια :ρ
Τα παιδικα μου παιχνιδια τα εχω χαρισει σε μικροτερα ξαδερφια/αδερφακια φιλων/ορφανοτροφεια κλπ, αλλα αυτα δε θα τα αποχωριστω ποτε <3
Ουτε καν τα παιδια μου δε θα αφησω να ακουμπησουν τον Γκαρι, ειναι δικος μου και μονο δικος μου!
(Ωωωωω θεε, ειμαι τοοοοσο πολυ σε 5 χρονων mood ;ρ)


Ξερεις πως με αγαπας:*

8 σχόλια:

Damien είπε...

auta sou kanei to toy story :P

Rea είπε...

επρεπε να ησουν κ εσυ μαζι μας :/

Rohanne είπε...

Πρέπει να ήμουν το μόνο παιδάκι που δεν είχε πωρωθεί με το Toy Story :P
Χαίρομαι που περάσατε τόσο καλά *αγκαλίτσες*

Rea είπε...

ιεροσυλια!!! O.o
πως γινεται αυτο???
αφου ηταν τοσο τελειο!

γιωργος είπε...

ψησου να καουμε με ταινιες τις πιξαρ μεσα στη βδομαδα :ρ

Creep είπε...

Ζηλεύω. -.-
Χωρίς πλάκα, παντρέψου με. :Ρ

Reaper είπε...

Ω ναι πολύ ωραία νύχτα. Να την επαναλάβουμε σύντομα.


Το toy story πολύ καλό, αν και σχεδόν αντιγραφή από μια παλιά ταινία. O Felix Τα έσπασε όμως

Rea είπε...

@γιωργο: θα φερω πατατακια αν βαλεις την μαγιονεζα :ρ
μπορουμε να δουμε κ το nemo που ναι απ τα αγαπημενα μου τις pixar? εεεε?εεεεεεε?
*παππι αις*

@κοννι: ειμαι ηδη λογοδεσμενη αλλα μπορω να σε κρατησω για παρανομο δεσμο ;ρ

@ηλια: οι 12 του μηνα ειναι κοντα ;ρ