Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...

Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...
Blankets, γνωστο και ως το πιο αγαπημενο μου graphic novel σε ολοκληρο τον κοσμο <3

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 20, 2006

Your eyes they were my paradise...

Αχου,φθινοπωριασε!Ηρθε επιτελους ο συννεφιασμενος ουρανος,και οι ζεστες σοκολατες με αρωμα βανιλια,το ατελειωτο αραγμα στα Starbucks(καλα,αυτο υπηρχε κ πριν:ρ) και η μυρωδια του βρεγμενου χωματος και το περπατημα στη βροχη και τα μακρυμανικα μπλουζακια(νταξει,αυτα δε τα χω βγαλει ακομα,κ παλι καλα που χαν ξεμεινει δυο τρια σε να συρταρι κ φοραω το πρωι στη δουλεια για να μη κρυωνω:ρ) και κυριως,ηρθαν οι σοκολατες!Ολο το καλοκαιρι τις περιμενα.Καλα,και την βροχη περιμενα.Αλλα τις σοκολατες,ααααχ...Μου χαν λειψει:ρ Ημουν στη δουλεια την προηγουμενη βδομαδα ενα απογευμα και ανοιξα μια κουτα που χε παραγγειλεει η μανα μου και ειδα μεσα κατι κιβωτια με σοκολατες!Ωωωω ναι!Το φθινοπωρο ειναι η καλυτεροτερη εποχη του χρονου!

Βασικα μαι πολυ χαρουμενη τις τελευταιες μερες,σε αντιθεση με τη προηγουμενη βδομαδα,που ειχα τα απειρεα νευρα:Ρ
Και σε αυτο βοηθησε η my lovely Νατ *καρδουλες παντου*
Η Νατ,για την ακριβεια η Νατασα δλδ,για οσους δε τη ξερετε(ντροπη σας φυσικα,αλλα η αληθεια ναι οτι δε την αναφερω συχνα για να μη μου τη ματιασετε:ρ) ειναι η αλλη μου αδερφη:ρ Ναι,εχω και αλλην εκτος απο την Ανθη:ρ Η Νατ λοιπον,ειναι απο την οικογενεια του θρυλικου πλεον gr .Την αγαπω πολυυυυ.Μενει Ευβοια και οποτε ερχοταν Αθηνα και βγαιναμε ηταν κατι παραπανω απο ζοοομγκ.Τον τελευταιο χρονο δε πολυμιλαγαμε λογω διαβασματος,αλλα αξιζε τον κοσμο αφου περασε Αθηνα και απο τον αλλον μηνα θα την εχω εδω!Και μαλιστα δε περασε οπου κ οπου αλλα στο Μετσοβιο κ μαστε διπλα χαρουμενες γιατι θα εχουμε ευκολη προσβαση στους μετσοβιτες(Αρριλου,μπορει να βρουμε κανεναν που να γνωριζει κ τον φ.κ.τ,τ.κ.φ τυπο που λεγαμε:ρ).Τωρα μη ρωτησετε γιατι νοιαζομαστε για τους μετσοβιτες,ναι μεγαλη ιστορια.Απλα,για τα πρακτικα,να πω οτι κατα τη γνωμη μου οι μετσοβιτες ναι απο τα πιο γουτσουνια φοιτητουδια-ασχετα αν εχω κεραυνοβολο ερωτα με την Παντειο:ρ Και τωρα που το σκεφτομαι κ απο τη Παντειο χω γνωστους θα περασω κ απο κει καμια βολτα:ρ
Tεσπα παρασυρθηκα και βγηκα εκτος θεματος,το οποιο ειναι το Νατασουλινι μου.Μιλησαμε την Παρασκευη στο τηλεφωνο και ενιωσα πολυ καλυτερο κ μονο που ακουγα τη φωνη της και το Σαββατο ηρθε Αθηνα και εμεινε στη θεια της και πηγαμε βολτα στο Μοναστηρακι κ παρολο που μασταν κ οι δυο σε αρκετα περιεργη φαση,περασαμε τελειαααα!Κατσαμε μονο μιαμιση ωρα,αλλα τεσπα,απο το τιποτα:ρ Εξαλλου σε λιγες βδομαδες ερχεται Αθηνα,σε αντιθεση με την αλλη μου sis που φευγει τα ξημερωματα της Κυριακης για την Αγγλια..
Ανθουλινι,στο χω ξαναπει,ειναι χαζο να νιωθω οτι θα σαι μακρια μου γιατι κ τωρα χουμε μεγαλη αποσταση,-ξερω εξαλλου οτι θα ειναι πιο δυσκολο για τα κοριτσια που σασταν συνεχεια μαζι τοσα χρονια-αλλα και παλι..Αλλο ειναι να σε σκεφτομαι στην Κυπρο κ αλλο στην Αγγλια...Ξερω ομως οτι θα τα πας τελεια,οτι θα βρεις πολλους νεους φιλους-οχι τοσο τελειους οσο εμας βεβαια,αλλα αρκετα καλους ωστε να σαι χαρουμενη:ρ- κ οτι θα πραγματοποιησεις ενα ονειρο σου και ετσι χαιρομαι κ γω.Σε αγαπω πολυ πολυυυυ.Να μην ανησυχεις για τιποτα,γιατι εισαι αξιαγαπητη,και τελεια,και θα περασεις πολυ καλα,και μετα την Πρωτοχρονια σε περιμενω Αθηνα να βγουμε να κανουμε χαζοχαρουμενιες.Εσυ,εγω κ η Γιαννα :ρΚαι θα σου γνωρισω κ την ετεροθαλη σου αδερφη:ρ
Αντε κ στα επομενα χρονια θα ερχομαστε να μας φιλοξενεις κ να απολαμβανουμε μαζι τον υπεροχο,βροχερο καιρο της Αγγλιας:ρ

Κατι που δεν εχω αναφερει ακομα-ντροπη μου-ειναι οτι το Σαββατο πηγαμε με την Εμμα στο Μοναστηρακι προς αναζητηση της μαυρης κοκκινης ριγωτης μπλουζας.Ναι,κααλα,δε τη βρηκαμε τελικα αλλα αυτο το ξεχναμε.Επειδη πηγαμε νωρις ειπαμε να αραξουμε λιγο στα Starbucks μεχρι να ξυπνησει για τα καλα το λατρεμενο μοναστηριον.Ξεκινησαμε το μπλα μπλα μπλα(μην ανησυχειτε,δε σας θαβαμε για το lost λεγαμε) κ οταν πηγαμε να φυγουμε ανοιξε η πορτα και μπηκαν η Αγαθουλινα κ ο Χαρος.Τους γνωρισα την Εμμα που δε την ξερανε κ μας πεισανε να κατσουμε καμια ωρα ακομα μαζι τους-ναι,αλλο που δε θελαμε και εμεις:ρ
Οταν καποια στιγμη φυγαμε,συνεχισαμε το ψαξιμο.Πηγαμε στα Zara,πηγαμε στα Bsb,πηγαμε σε διαφορα μαγαζακια που κατα καιρους χουμε βρει ωραια μπλουζοειδη,πηγαμε κ στα αλλα Zara,τιποτα.Πουθενα η μπλουζα.Απο να σημειο ομως σταματησε να μας νοιαζει γιατι δαμε να πλανωδιο συγκροτηματακι και πλησιασαμε να ακουσουμε και ειχαν εναν απιστευτα υπερτατο νεαρο που παιζε τσελο.Ζοοοομγκ!Τους εριξα κατι κερματα,χαμογελασε,πηγαμε στο μαγαζι λιγο πιο καατω για να δουμε αν θα βρουμε τη μπλουζα,δε τη βρισκουμε,ξαναργυναμε σε αυτους,τους πεταει η Εμμα τωρα κατι ψιλα,ριχνει ταυτοχρονα και να χαρτακι που χε γραψει κατι βλακειουλες κ μετα πηγαμε κ αραξαμε απεναντι τους και τον κοιταγαμε κ μας πηρε φυσικα χαμπαρι κ μας χαμογελαγε ολη την ωρα:ρ Τον καημενουλι:ρ Αλλα ηταν πανεμορφος,πραγματικα...Ααααχ..

Αααα κ τωρα που το θυμηθηκα.Ευχαριστω ολα τα γλυκουλινια μου που ρχονται και μου κανουν παρεα στη δουλεια η που εστω μιλαμε στο τλφ οταν μαι κει και δε βαριεμαι:ρ
Αντε κ μολις τελειωσει η εξεταστικη του Στελουκου,τον περιμενω κ αυτον:ρ


Ξερεις πως με αγαπας:*


1 σχόλιο:

Rea είπε...

eipame,otan r8eis 8a sas bgalw ksw na sas gnwrisw th mia sis moy sthn allhn:P

k oso gia to oti 8a maste meis oi tyxeroi poy 8a akoyne ta problhmata k thn gkrinia soy..www nai,8a maste pragmatika tyxeroi,giati mazi me ayta 8a akoyme k ola ta eyxarista poy soy tyxainoyn k esy ta dika mas,kai axoyyyyy se agapw poly poly poly re sy,k oses fores k na to grapsw/pw moy fainetai ligo!
take care,an8oylini moy
xxxx