Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...

Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...
Blankets, γνωστο και ως το πιο αγαπημενο μου graphic novel σε ολοκληρο τον κοσμο <3

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Still I love you forevermore

Περασα ενα απο τα πιο ηλιθια παρασκευοσαββατοκυριακα.Το Σαββατο ηταν απαισειο βασικα,οι αλλες μερες ηταν οκ
Σηκωνομαι την Παρασκευη αρκετα χαρουμενη,ανεβηκα στου Γιωργου να φαω πρωινο γιατι κατω δεν χα γαλα κ βαριομουν να παω να παρω,ξανακαατεβαινω κατω,ξαπλωνω αγκαλια με το τελευταιο τευχος του Akasuki(γμτ,πρεπει να ψαξω να βρω το βιβλιαρακι με τα τευχη του Dystopia συγκεντρωμενα),μπαινω κ λιγο μσν να περασει η ωρα κ τλκ το πηρα αποφαση να σηκωθω κ να κ παω στη δουλεια. Περνω τλφ την Εμμα,μιλαμε λιγο,της λεω και για να παρτυ που γινοταν την επομενη αν θελει να παμε ,θυμηθηκαμε κ να παρτυ της Ζαννας,τι ωραια που ηταν..Αχ.Τεσπα το κλεινουμε κ κει που σκεφτομουν πως στο διαολο θα περασει η ωρα,που δεν ειχε κ lost στη Νετ,με πηρε τλφ ο Τασος να ρθει απο κει να μου κανει παρεα.(χιλια χρονια μεχρι να το βρει,τς τς :Ρ) Κ δε του αρεσε κ η μουσικη που ακουγα κ με βαλε να το κλεισω.Σνιφ.Τεσπα.καλα ηταν,περασε κ η ωρα,χεχ.Γυρισα σπιτι,μπηκα μσν,και τλκ ηρθε ο bro και ο κολλητος του ο Κωστας(η αγαπη μου,απο ολους τους φιλους των αδερφων μου!Τρομερο παιδι) και κατσαμε ολοι μαζι και δαμε κατι ταινιες.Α,ναι εβρεχε κιολας κ ηταν ακομα πιο γαματα :)
Το Σαββατο παλι..Καλυτερα να μη ξημερωνε.Σηκωθηκα με ασχημη διαθεση γιατι εφευγε η Ανθη μου για την Αγγλια κ με χει πιασει φοβια με τα αεροπλανα κ ανησυχουσα,πηγα στη δουλεια,ηρθε ενας τυπος απο το πρακτορειο τυπου που επιβεβαιωσε τη θεωρεια μου οτι για να σε παρουν εκει το μονο προσον που χρειαζεσαι ειναι η βλακεια,με παιρνει τλφ η Εμμα και μου πε οτι βαριεται κλπ κλπ κ ουτε καν ηρθε να μου κανει παρεα στη δουλεια η κακιααα,παω σπιτι,ειχε απαισειο φαγητο που το φαγα με το ζορι γιαατι βαριομουν να μαγειρεψω,μου λεει ο Στελουκος κατι πολυ δυσαρεστο κ δεν ηξερα τι να κανω για να τον βοηθησω να νιωσει καλυτερα(τλκ τον εβαλα να απασχολησει τη σκεψη του παιζοιντας μαζι μου αυτο το χαζο παιχνιδοειδες με την εικονα που πρεπει να βρεις τις 50 ταινιες τρομου),με παιρνει πιο μετα η Ανθη κ ηταν χαρουμενη οποτε ψιλοχαρηκα κ γω αλλα μιλησαμε μονο 3 λεπτα,κ γνκ μονο ο Sai μου ειπε κατι που με κανε να χαρω,γιατιο κατα τα αλλα..χαλια.Στις 9 δεν αντεξα,σηκωθηκα κ πηγα στο βιντεο κλαμπ μονο κ μονο για να περπατησω στη βροχη κ να ηρεμησω.Με το που παει δωδεκα και φευγει αυτη η φρικτη μερα,ξαναπαιρνω την Ανθη για να της ευχηθω καλο ταξιδι και μετα πηγα να κατσω με την real sis μου και πειδη βαριομασταν να μεινουμε μεσα,πηραμε ναν φιλο της και πηγαμε στο μαγαζι που δουλευει ο Κρις Κρις.Ωραια ηταν,τολμω να πω..Η ευεργετικη επιδραση της Κυριακης:ρ
Ξυπνησα το μεσημερι,βλεπω αναπ απο την Ανθη μου(ευτυχως εφθασε καλα),χαζοχαιρηκα για λιγο,σηκωθηκα να φαω,εφτιακσα κ να γλυκο που μου χε ζητησει διακριτικα ο Γιωργος,εκανα μπανιο κ ωωω τι πρωτοτυπο.Πηγα στη δουλεια:ρ Ειδα λιγο τηλεοραση,πηρα την Αρριλου τλφ αλλα ηταν σινεμα,αποδεκτηκα την μοιρα μου και διαβασα λιγο απο το Κυπελλο,το ξανακλεισα ομως μετα απο δυο κεφαλαια και πηρα την Αγαθη.Μου πε για τον καβγα της με τον Στελουκο,κ για τη βολτα με τον Χαρο και μετα λεγαμε για τις μαμαδες κ την υπερβολικη αγαπη που τουτς εχουνε ολα σχεδον τα αγορια:ρ Τεσπα γυρισα σπιτι καποια στιγμη,δεν εβρεχε αλλα παρολα αυτα κρυωνα και εκανα τον κοσμο ανω κατω για να βρω καμια ξεχασμενη ζεστη μπλουζιτσα σε τπτ συρταρια.Τελικα δε βρηκα,βαριομουν να κατεβασω τα χειμωνιατικα κ συμφιβαστηκα με να απο τα φουλαρια/εσαρπες(το μωβ που ναι κ το αγαπημενο μου:ρ γουτσου).Μιλησα με τον Στελιο,μου πε κ αυτος για τον καβγα τους,του απαντησα τα ιδια που πα κ στηn Αγαθη και μετα αλλαξαμε θεμα και λεγαμε κατι ασχετα και μπηκε κ η αγαπη μου απο την Αγγλια και μιλησαμε λιγο και ειναι ενθουσιασμενη με τον κοιτωνα της :)
Μετα πηγα να δω 4400 και εκατσε κ η sis μαζι μου κ ο bro και ειχε πολυ πλακα:ρ


Χμ τλκ πρεπει να αρχισω να ξαναγραφω καθε μερα γιατι μαζευονται κ ναι βαρετο να τα γραφω ολα μαζι:ρ Βγαινει κ τεραστιο:ρ Τεσπα
Σημερα θα παω να γραφτω στο φροντ.Μπιχ,λατινικα σας ξαναρχομαι.Ελπιζω τουλαχιστον να χω την καθηγητρια που χα περσυ.Επισης να μην εχω στη λογοτεχνια αυτην που χα περσυ,ηταν φρικη:ρ
Και κανας γουτσουνικος συμμαθητης δε θα με χαλαγε *αθωο υφος*
Χθες απο οτι ξερω θα ερχοταν ο Αρις για λιγες μερες.Θα τον παρω να κανονησουμε να βγουμε γιατι μου λειψε.Αχ
Ααα και κατι αλλο.Δε ξερω τι με πιασε αλλα ξυπνησα με πολυ αγαπησιαρικη διαθεση και θελω ολη την ωρα να αγκαλιαζω/φιλαω/ζουμπαω ολο τον κοσμο:ρ Η αδερφη μου με αποφευγει απο το πρωι:ρ Δε πειραζει,ολο κ καποιον θα πεισω να ρθει στη δουλεια:ρ

Ξερεις πως με αγαπας:*

Δεν υπάρχουν σχόλια: