Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...

Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...
Blankets, γνωστο και ως το πιο αγαπημενο μου graphic novel σε ολοκληρο τον κοσμο <3

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

Well...

Ξεκινησα φροντ σημερα.Με ιστορια κιολας(αλλαξαν κ το βιβλιο,το κανανε διπλασιο απο περσυ:s)
Ειμαστε εξι κοριτσια στο τμημα κ ενα αγορι.Αυτον δε τον ειδα γιατι δεν καταδεχτηκε να ερθει σημερα για μαθημα,το μονο που ξερω ειναι το ονομα του κ μου περνανε διαφοροι παλιοι απο το μυαλο αλλα μαλλον καινουργιος ειναι γιατι απο οτι ξερω κανενας τους δε θα ξαναδινε.Τα κοριτσια τα ξερω απο την β κ γ λυκειου,τη μια την ειχα και στο τμημα μου πριν δυο χρονια και με τις αλλες εχουμε κανει κατα καιρους μαζι σε επαναληψεις κλπ,αλλα με καμια δε πολυμιλαω
Οοοοοομγκ,δε μου πολυαρεσε κ εστελνα μηνυματα γκρινιας στον Ανδρο
Αλλα οκ,δε πειραζει.Δεν ναι κακιες μωρε,απλα δε ταιριαζουμε.Τεσπα

Απο σημερα λοιπον θα σταματησω να πολυμπαινω.
Θα σας λειψω το ξερω:ρ Αλλα..Δε θα προλαβαινω:ρ
Θα εχω το φροντηστηριο,τα ιδιεταιρα στα αγγλικα δυο φορες τη βδομαδα,θα δουλευω κ κανα 4ωρο την ημερα και μετα θα χω διαβασμα κλπ.Αντιο μσν
Το χειροτερο ομως ναι αλλο.Δε θα πολυπρολαβαινω να βλεπω ουτε καν τους φιλους μου,ελεος!Μεσοβδομαδα πχ δε θα πολυβγαινω γιατι θα μαι πτωμα λογικα.Αντε να βγαινω καμια Τεταρτη που κ που.Κυριακη δε θα βγαινω σχεδον ποτε γιατι ηταν ανεκαθεν μερα διαβασμαατος για μενα,κ εξαλλου καθε Δευτερα θα γραφω διαγωνισματα στο φροντ(κακο αυτο)
Οποτε μενουν τα βραδια της Παρασκευης και του Σαββατου.
Και εγω εχω να σορω ατομα που θελω να βλεπω και δε μπορω να τους βλεπω ολους μαζι γιατι η δε γνωριζονται η δε συμπαθιουνται.Πχ η Νατασα και η Γιαννα(ερχονται Αθηνα λιαν συντομως.Η Γιαννουλα την αλλα Τεταρτη κ η Νατ μου σε κανα δυο βδομαδες) δε ξερουν κανεναν απο τους αλλους.Ουφ.Μπερδεμα.Θα καταληξω να βλεπω μου φαινεται τον καθενα καθε τρεις βδομαδες:ρ

Χμ πρεπει να παω να φαω γιατι μαι δυο μερες νηστικια και εχω αρχισει κ ψιλοζαλιζομαι.

Ξερεις πως με αγαπας:*

5 σχόλια:

dreamer... είπε...

amfitalntavomoun gia ora mexri na apofasiso se poin apo tous dio klonous tous post tha kano comment, alla telika katelhksa s'avto...:PPP
ante kalh arxh reoumpi mou, mia xara tha ta katafereis, den einai tpt...eksallou ola einai gia iero skopo!!!ante kai kalh mas epitixia!

Anthie είπε...

ego den diskoleutika n'apofasiso pou na afiso comment. apla dialeksa auto pou idi ixe ena :p thanx agathi ^^

sis ontos mia xara tha sai!! min anisixeis gia tpt!! omg de to pisteuo oti 2 kollites mou tha gnoristoun ki ego de tha mai ekei!!!!! aaa thelo ki egoooo. I miss u so fucking much...

love uuu

Rea είπε...

μις γιου μορ σιιιις
ανυπομονω να την γνωρισω την γιαννα!
ομγ!

αγαθουλινι το ελπιζω:ρ κριμα που δεν σαι θεωρητικη να διαβαζουμε μαζι:ρ

Ανώνυμος είπε...

Lalalalala Miss Shaigon
Lalalalala Miss Shaigon

dreamer... είπε...

oooo...poion vlepo...xronia kai zamania....