Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...

Show me how you do it, and I am promise you I 'll run away with you...
Blankets, γνωστο και ως το πιο αγαπημενο μου graphic novel σε ολοκληρο τον κοσμο <3

Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2006

I'm happy just to be here,with you tonight

Προχθες διαβαζα το αφιερωτηρι μου.Καθολου πρωτοτυπο βεβαια,το διαβαζω συνεχεια εξαλλου
Ομως επειδη τελειωσε κ αποφασισα να ξεκινησω κ αλλο(βασικα θα το ξεκινησει η Νατ μαλλον,οταν ρ8ει),αποφασισα να κανω κατι που δε κανω τοοοοσο συχνα.Να το διαβασω απο την αρχη μεχρι το τελος.Ενιωσα λοιπον σαν να ξαναζω αυτα τα 2 χρονια..
Και δε μου αρεσε
Ειδικα στην αφιερωση της Αρτεμις..Με πιασε μια τρομερη νοσταλγια για οσα χαμε ζησει μαζι...Καθομουν κ την διαβαζα κ σκεφτομουν ποσο κοντα μασταν τοτε κ οτι τωρα δε μιλαμε.Και τλκ της εστειλα sms.Κ αι μου εστειλε κ αυτη.
Μου λειπει καποιες στιγμες..Αλλα συχνα στη ζωη αποφασιζουμε να ακολουθησουμε αλλη πορεια απο αυτην που διαλεγουν οι φιλοι μας κ ετσι μοιραια οι δρομοι χωριζουν...Ελπιζω να ειναι παντα καλα παντως.Και ευτυχισμενη.


Και αρκετα με τα μελοδραματα,ας παμε σε κατι πιο ενδιαφερον
Αλλαξα το χρωμα των μαλλιων μου.Βασικα δε καταλαβα πολυ καλα το πως γινε αυτο:ρ Τη μια στιγμη μουν στο κομμωτηριο της ξαδερφης μου κ λεγαμε βλακειες κ την αλλη βρισκομουν στη πολυθρονα κ μια απο τις κοπελες μου περναγε τα μαλλια με τη βαφη:s Καστανα που κοκκινιζουν εγιναν λοιπον.Τα λατρευωωωωωωωω
Προσπαθησα ανεπιτυχως να τα δειξω στον Νταρκυ τραβωντας μια φωτο με την web.Δε φαινοντουσαν ομως:ρ
Με τον Στελιο φανηκα πιο εξυπνη κ ανοιξαμε τις καμερες κ οι δυο,σε κλιση βιντεο.Ειχε πολυ γελιο,μου κανε κ κατι γκριματσες κ γελαγα:ρ
Σε καποια φαση καθομουν κ χαζευα την οθονη,χε πολυ πλακα που ταν το να παραθυρο κατω απο το αλλο κ μασταν κ τα δυο τοσο γλυκουλια:ρ
Κ φυσικα η κλασσικη αντιδραση..."Αχου τοοοοο" :ρ
Μιλαγα κ με τον Τασο κ σχολιαζαμε μια παλια συνομιλια κ γνκ επεσε να μικρο θαψιμο:ρ Φαση χε:ρ

Σημερα βγηκαμε με τα παιδια απο το hog.Καλα περιπου οι κλασικοι μασταν:ρ.Εγω,ο son,ο Elec,Bloody,
η Bella,o Rod,η Narcisa,o Βασιλης και η Vampy,που ταν newbie γιαυτο κ δε της δειξαμε ολες τις δολοφονικες μας τασεις:ρ αν και τις δικες μου τις ξερει,μαλλον:ρ
Ηρθε κ ο Ακις για λιγο κ περασε κ ο Τασος να πει να γεια
Και δε ξερω για τους αλλους,αλλα γω περασα πολυ ωραιαααα.Ηρεμα μεν,αλλα ωραια.
Ειδικα κει που λεγαμε για τις ελληνικες σειρες με τα κοριτσια κ τον Βασιλη κ γελαγαμε:ρ
Ο Στελουκος μου χαρισε κ αλλη μια απο τις πενες του χεχε.Φοβηθηκα οτι την εχασα σε καποια φαση γιατι νομιζα οτι την χα βαλει στην εσωτερικη θηκουλα της τσαντας αλλα τλκ την χα βαλει στο πορτοφολι,φιου.Με το που γυρισα σπιτι την βαλα στο κουτακι με την αλλη κ τα φιλανδικα κερματα:ρ
Μονο που μας επιασε η βροχη την ωρα που φευγαμε κ δε μπορεσαμε να παρουμε τλφ την Ανθη :( Αν κ γω την πηρα αργοτερα μονη μου,απο τον ηλεκτρικο του Πειραια :ρ
Κ η απουσια της Αγαθης μου ταν ιδιεταιρα αισθητη...:(
Αλλα κατα τα αλλα ηταν ωραια.
Και γνκ νιωθω πολυ ωραια,ευτυχως.Με χουν πιασει οι γλυκες μου κ μαι ολη την ωρα χαρουμενη χωρις ιδιεταιρο λογο :ρ

Αρριλουυυυυ σε αγαπω πολυ πολυ πολυ κ μου λειπουν οι Κυριακες μας.Ουαααα.Αλλα οκ...Θα βρουμε μια λυση:)

Ξερεις πως με αγαπας:*

Δεν υπάρχουν σχόλια: